Consumatorul de azi este mult mai informat ca cel de ieri ,numai este nevoie de un raft dragut de lumina si spatiu generos pentru ca el sa poate tine carutul cu cumparaturi atat timp cat citeste ce scrie pe produs de regule cu un font de 8-9 cautand ochelarii. Astazi noii consumatori cauta magazinele on line compara preturi si cauta sa faca cat mai eficient cumparaturile.El numai face parte din relatia Nevoie –-Produs-Magazin si pierde timp in magazin cu locul de parcare gasirea unui carut si statul la rand la o casa.Acum a devenit un cumparator activ care-si cunoste pe langa nevoie si apetitul pentru eficienta !
Calitate-Pret-Produs-Marca- sunt aspecte care le cauta si face un intreg sistem de valori pe care il modifica continuu in nfunctie de informatiile primite .Daca inainta pentru un televizor alegea o marca apoi marimea ecranului si dupa aceea pretul acum consumatorul nostru va sta mai mult in fata calculatorului sa citeasca review-uri si sa afle pareri despre ele pe forumuri.Va incerca sa gasesca un produs mai ieftin si cu o perioada dce garantie mai mare…..Consumatorul nostru numai poate fi unul obisnuit.A inceput era cumparatorului irascibil si super pretentios ,despre el vanzatorul spunea la sfarsitul zilei acum ceva vreme – Azi am avut 1 cumparator pretentios! M-a inebunit!
Magazinul on -line este locul unde esti tratat profesional si unde toate intrebarile sunt responsabile! As pute sa zic! S-a terminat cu ideea vadul aduce clientul! Tu il aduci in magazinul tau prin informare! Poti sa tii incontinuu legatura cu el ,ai emailul lui ! Nu te intereseaza deca spatiul de depozitare ,numai ai personal auxiliar si excedentar pentru perioadele de varf ! Numai aplici preturi de bumping pentru ca ofertele la tine sunt chiar generoase !
Numai ai costuri ineficiente cu spatiul ! Vezi cum creste afacerea prin statistici direct pe site prin platforma Magento !