De ce sa fac un magazin on line din magazinul meu de cartier ?

1-Pentru ca sa fii si tu prezent in lumea oamenilor care au internet si se bucura de asta cumparand de pe el. Sa devii si tu unul dintre cei care au un web site si face afaceri de success pe internet.Sa faci parte din comunitatea internetului.

2-Pentru a-ti face publicitate singur fara costuri mari; gandeste-te ca website-ul tau este ca o brosura-pliant on line pe care poti sa o imprastii si sa o modifici zilnic fara costuri de tiparire sau alte costuri de distributie. Poti sa o faci de acasa privind in acelasi timp si la televizor!

3- Poate nu stii, dar acest fenomen a inceput sa fie prezent pretutindeni . “Salvarea mediului”- cu acest website nu mai folosesti brosuri si pliante iar mediul va suferi mai putin ,mai putini copaci vor fi taiati!

4-Poti face schimbari spectaculoase, imediate si continue chiar si in anunturile tale , sau poti creea alerte de pret de pe o zi pe alta , poti avea politici de pret orientate catre client . Poti sa schimbi locatia si te poti intinde pe tot mapamondul.

5- Vei reusi sa te adresezi clientilor care au un program incarcat si doar seara pot accesa serviciile sau produsele tale, sau te pot accesa de la servici fara sa vina neaparat la magazinul tau.

6-Nu vei mai putea spune ca afacerea ta nu are vad pentru ca nu mai exista acest concept , poti sa o faci lizibila pentru oricine ,oriunde,oricand !

7 -Nu mai ai program de functionare si nu trebuie sa ai grija cine deschide dimineata si cine inchide magazinul seara. Esti cu adevarat …non stop

8-Nu poate sa-ti mai atace cineva magazinul sau sa-ti fure marfa , sau vreun angajat sa mai “ciupeasca“ cate ceva .

9-Poti pleca in vacanta si cu magazinul dupa tine ! Poti urmari in timp real situatia vanzarilor, a stocurilor si a profitului !

10-Poti intra intr-o lume a unor clientil la care tu nu aveai acces.

11-Relatia post-vanzare devine cu adevarat unul din atuurile tale, al calitatii serviciilor si al produselor tale.

12-Vei avea cu adevarat un birou de servicii clienti si reclamatii bine pus la punct, vei cunoaste punctele tari, dar si pe cele slabe ale produselor tale, si nu numai prin numarul de produse vandute .

13- Ajungi pe o piata superspecializata extinsa in toata lumea daca afacerea ta este de acest gen , specializata si concentrata pe o nisa sau pe un produs.

14-Competitie inseamna concurenta, clienti , dezvoltare , prezenta continua , istorie ; inseamna experienta !

15-La viteza de dezvoltare si numarul crescand de utilizatori inseamna clienti posibili ratati daca tu ramai la acel magazin fara vad aflat in oraselul tau de provincie!

 

Lasă un răspuns